Lista

Titt på fan vad jag hittade! En lista av Erica! Spank youuu.

Vad..
hade du på dig idag?
  Svarta byxorna, ett skitnice linne, svart tröja med knappar. Nu har jag pumajackan jag köpte idag!
har du gjort under dagen? Promenerat, kollat på film, varit i birsta, jobbat.
har du för frisyr? Uppsatt och diadem.
ska du göra innan dagen är slut? Se en till film. Det är dock bara 6 min kvar på denna dag, får se om jag hinner börja..
har du inte hunnit med idag? Tränat.
ska du göra imorgon? Träna, träffa Tea en sväng, träffa mammafamiljen en mindre sväng, jobba på ABBA-konserten. Sen vet man aldrig..
Vill du göra i helgen? Vill och vill.. Jag jobbar hela helgen, så är det. Men det kan också vara trevligt :) Kanske ska ut på lördag, we'll see.
Åt du senast? Skorpor och en apelsin, före det en köfte som Metin tvingade i mig.
Allra bästa med dig? Att jag är en tillgång i serveringsyrket, haha.
Ogillar du hos dig själv? Jaa. Min obeslutsamhet kanske :P
 

När..
Vaknade du i morse?
08.20 ringde klockan. Men jag satt på toa när klockan ringde..
Är du rädd? Bara när det blåser lika mycket som i "day after tomorrow"
Grät du senast? Skrattade så jag grät en gång på nya Mr Beeen-filmen, när killen kommer körande på moppe men aldrig kommer fram. Grät gjorde jag väl för nån månad sen, eller lite mer. Anledningen vet de som känner mig.
Skrattade du senast? Tjaa, idag. Åt allt möjligt halvkul, inget speciellt.
Var du på fest senast? Litet hemmaparty hos Erica i lördags om det gills.
var du kär senast? Det var en bra fråga. Har du fler?
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Jag ville inte hålla öppet en halvtimme efter stängning.. Men jag är för snäll för att kasta ut 14 pers.
Gav du en komplimang senast? Idag :P

Vem..
Kramade du senast? Sanna tror jag.
Saknar du? Min äldre variant av lillebror!
Kysste du senast? Det var en bra fråga. Har du fler?
Vill du spotta på? Inte en enda människa.
Skulle du vilja se ut som? Scarlett Johansson kanske ;)
Gjorde dig arg senast? En skylt på Mio gjorde mig arg idag. Haha. Så dumt skriven!


Antingen eller..
Glass eller Godis?
Åhh, både och! Men inte samtidigt.
Morgon eller kväll? Kväll
Skidor eller pulka? Pulka
Julafton eller födelsedag? Julafton
Häst eller hund? H.. Häst.
Hjortron eller blåbär? Blåbär
Sol eller bada? Bada när man blivit genomstekt av solen.
Röd eller blå? Röd.


Kan du..
Simma fjärilsim?
Ehh, njäe.
Stå på ett ben? Ja.
Sjunga riktigt höga toner? Haha, inte en chans in hell
Baka? Jag & Tea har gjort en egen bakbok för tusan!
Göra volter? Kunde faktiskt det när jag o Sanna testade gymnastik förra året.
Hoppa upp på en häst med sadel? Jodå, i nian kunde jag det iaf.
Ditt eget mobilnummer? Jag kan mitt, och alla andras.

Har du..
Pallat äpplen? Ja, men det är mer mina stackars träd som blir pallade.
Tagit en främling på rumpan?  Inte med vilje iaf, vad jag vet
Tappat något värdefullt i toaletten?  Hårsnodd, hårnål. Sånt skit (också värdefullt, ha ha). Nånting mer också, kommer inte ihåg vad det var nu..
Sett en hel porrfilm? Haha nej jag klarade inte så långt.
Skrikit åt en lärare? Nopp.
Blivit dumpad? Jopp.
Förlorat någon nära vän? Mer eller mindre, ja.
Varit i Asien? Jopp.
Kysst någon och sedan ångrat dig? Har jag väl. :P


Kommentarer
Postat av: Linda

nu jäklar ha ja fixat bloggen, stall samtigt listan av dig;) www.lanzelott.bloggagratis.se

2007-04-22 @ 22:12:02
Postat av: linda

stal menar ja:P Hahaaa

2007-04-22 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0