Rövfläckar och scrubs

yo! kom nyss hem från jobbet och avenypraktiken. sista gången nästa vecka.. de kommer sakna mig sa de :D
jag kommer vara borta ett dygn nu fre-lör, personalfest med brandstation och playa (medtag oömma kläder, badkläder samt sova-överartiklar, vi ska åka till okänd ort. HMM?) =) sen påskmiddag hos mama på lör, jobb, och utgång eller fest med folk :) sen fucking jobb på sön, jag vill inte :( det är orättvist.
jag ska tydligen på arbetsintervju också, på ms medvind på tisdag. hah. tokerier. jag har ju redan jobb! tänk om alla kunde ha det lika som mig. personalfest med ett jobb, jobbar nästan heltid på ett annat, också ska man på arbetsintervju för ett tredje!! nä, det blir inget av. tror jag.

jag har fått skitskumma rövfläckar av solningen, jag borde nog inte sola mer =//
hmmm. nu blir det scrubs. spank you Marcus:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0