Härmapa

Okej, eftersom Sofie härmade mig så härmar jag henne.

Detta fick jag på min önskelista:

Pussel
Ansiktskräm
Väska (den finns i birsta :P)
Blommor (mina bara dör)
Form med avtagbara kanter (som man gör cheesecake i, min gamla har sönderfallit)
Böcker (jag tänkte nyårslöfta att jag ska börja läsa böcker)
Musmatta (detta kom jag nyss på och har tyvärr inte berättat för någon än)
Sällskapsspel
Bil (haha..)
Träningsskor, kanske


För övrigt fick jag en symaskin (vilken grej, jag måste uppdatera mina sykunskaper jag hade i mellanstadiet!) med tillhörande trådar, en parfym (inte vågat öppna den än, ska lukta i affären först), ett termosset, en dimmerlampa, en daimpåse, ooooch lite annat som jag inte kommer ihåg just nu :P
ska fira andra julafton med pappafamiljen idag, så listan kanske kommer uppdateras ytterligare. vem vet..

image144

Jag och mamma hoppade in som tomte/julklappsutdelare eftersom vi inte hade några småbarn där, dvs ingen "riktig" tomte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0