Julgodis

Just nu försöker jag äta upp allt julgodis jag fått i julklapp osv. Hittills har jag fått i mig 400 gram toblerone, en påse daim (med lite hjälp!), en himla massa pepparkakor, lite after eight, kokoskakor (de chokladdoppade), och massa annat. Allt för att kunna ge som nyårslöfte att jag ska äta mindre skit nästa år (har sagt det varje nyår så länge jag kan minnas, det kan vara därför jag aldrig tagit det särskilt seriöst..). Men jag mår verkligen illa.. Bara hälften kvar nu. hmmpf! Kom och hjälp mig äta upp skiten! :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

hallå! gjorde du tvärtom än mig? jag strök det jag INTE fick..strök du det du fick?? :D hehe. jag blev förvirrad. :P

2007-12-30 @ 18:46:09
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: Sofie

äääh..det såg konstigt ut att stryka det man fick..jag skulle missförstå det å du vet tro att dom fick det andra. därför skrev jag åxå vem jag fick grejerna av efteråt så folk skulle fatta :D hehe. ikväll händer inte allt för mycket, ska sitta här hemma med patriks kusse å flickvän äta lite gott å dricka lite gott. :P själv då?

2007-12-31 @ 11:33:14
Postat av: Sofie

hehe..ja patrik va såklart åxå här :D haha. vi hade väldigt trevligt..å vart jättefulla :D men jag va inge bakis dan efter yeeeah! :D hade du det mys?

2008-01-03 @ 19:54:56
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0