The End

skrev detta igår, men det verkade visst inte bli upplagt.

Nu har alltså min farfars syster Anne-Marie avlidit. Igår. Hon fick en propp i hjärnan och låg medvetslös på sjukhuset i nästan en vecka. Man kunde inte ge henne näring, för då skulle hon dö, och utan näring förstår ni ju vad som händer. Satt.. Det kanske var lika bra det som hände. Men hon var en himla söt, go och fin människa, min låtsasfarmor. Tur att hon inte fick lida.

Jaja. Back to reality. Jag har bakat chokladdoppade kokoskakor, de är beroendeframkallande! Julklappsköp nästa! Bara lite kvar nu.



nu är jag klar med julklapparna, tror jag. är hos mamma, har käkat middag här med S och S jr, och jag stannade kvar medan de åkte hem. kan ju inte vakna ensam på julaftonsmorgonen! såå vi har först gjort egen pizza, sen två sorters knäck och en pepparkakshäst, och förstås slagit in paket.

Ha en god jul allihopa!! Så ses vi kanske på o'learys på juldan ;)
Trackback
RSS 2.0