Jag vill jobba!

Var nyss och klippte mig i Njurunda, käkade efterrätt före middagen (som jag äter nu), och sen körde jag Antes bil till stan (första gången jag kör sedan jag stukade foten :D). Var in på jobbet en snabbis.. det var massor med folk, och jag blev så sugen på att jobba!! Helt sjukt att man kan bli det, men jag måste utöva någon fysisk aktivitet innan jag blir galen! Jag vill ut och springa! Jag vill jobba! Jag vill helst inte spela basket men.. ;P
Igår hände mycket. Jag och mor var till akuten, men de tog inte emot mig eftersom det inte var akut (dvs det hade inte hänt samma dag), så vi bokade tid hos vårdcentralen i Timrå, och jag var dit. Det var bara en kraftig stukning, och jag fick sjukledigt 2 veckor. lite coolt ;P på kvällen kunde jag iaf stödja och gå på foten, så vi spelade lite badminton, skitkul! Jag blev jätteglad över mina framsteg. Men nu håller jag alltså på att bli tokig!
cheesus vad jag svamlar.. jag är så rastlös så det finns inte. nu ska jag dammsuga.
kanske Umeå i helgen dårå :) we'll see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0