Samboliv och gatufestliv

Hoppsan Kerstin, jag har visst inte skrivit sen stan brann, bokstavligt talat!
Jag har nu gått och blivit sambo, med min bästaste kompis Tea :) Vi träffas dock inte så ofta på något underligt vis, man går om varandra hela tiden.
I lördags hade Tea och Martin utflyttningsfest (och Martins födelsedagsfest i efterskott) hos Mats och Anki i Timrå, and I was there. Haha. Nykter! Det var faktiskt riktigt trevligt, tro't eller ej.

 
Tea och Emmelie / jag och Bella.

Ja, det var nog alla bilder jag hade :P Lekte även bäverleken och hoppade studsmatta. Jag skulle göra bakåtvolt (som jag var kung på förra året!), men jag var för feg. Jag hatar att bli stor ibland. Man blir feg på köpet.


Sedan blev det juli och igår var vi ut och käkade i oscar-tältet. Massor med folk ute, ibland är det kul med gatufest ändå!
image83
Jag käkade hamburgare och Sofie kollade avundsjukt på, hon åt ju bara kyckling. tihi.


  
1. Tea & Perry 2. Sofie & Daniel 3. Min mama, den bästa som finns


Finväder ute idag, jag har klänning på mig! Ikväll blir det grillning och gatufest, förhoppningsvis ett glatt besked om mckörkort också!

Kommentarer
Postat av: Mama

Vad glad jag blir när jag läser din blogg :)

2007-07-04 @ 23:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0