BBB 100mbit + MASSA bilder!

wohoo, jag har fått internet hemma! 100 mb, och än så länge (2 min) funkar det kanoooon!
har varit ledig idag, så efter en 2-timmarsrunda på stan med Sanna så köpte vi thaimat och jordgubbar och begav oss till mama som var lite ensam och sällskapssjuk. Mamma hade köpt glass, så det blev alldeles förträffligt gött ;) som vanligt tog jag 3 portioner mer än tillräckligt, plus 2 ballerina efteråt. Det värsta är att jag börjar bli hungrig igen..

Imorrn blir det jobba lunch, sen fika, sen måste vi på birsta om vi hinner!, och till slut kommer folk hit o sen blir det krooogish antar jag.

det är lite jobbigt. jag ligger med laptopen mitt på golvet.. nätverkskabeln är helt sträckt åt ena hållet, och strömkabeln åt andra hållet. jaja. ska fixa egen laptop så foort som möjligt.. sen blir det trådlöst, banne mig. eller åtminstone en längre kabel :)

mycket händer. en hel del bra, men några få saker som inte ens borde få ske i de värsta mardrömmar. usch. svårt att veta hur det känns, ingen utomstående kan sätta sig in i en sådan situation. man måste kämpa och sörja, den värsta tiden varar inte för evigt.

förresten har jag fixat autogiro på ego nu, lagom till passen minskat drastiskt... typiskt. ett år till är jag bunden till sundsvall.

nu ska jag kolla hur det går med historien om tvättmaskinen och de sex brödrostarna. har ni hört den förr?


Okej, här kommer bilder från det senaste millenniet, typ.

   
Krocket & kubb med Linnéa, Angelina, Maria och massa andra folk som var dåliga på kubb. På bild tre har vi tre stolta ägare till röda bilar. Längst till höger ser ni den oslagbara sierran!

  
Lunch och glass vid ån. Nerifrån på bild ett har vi Linnéa, Angelina och en fotande Sanna. På bild två har vi Angelina och Linnéa igen. 

   
Samma kväll blev det hamburgare och potatissallad med Sanna, utanför mig. Ante och Malin på bild ett. Jag med salladsbyxor på bild två (tur man har fantasi och dålig humor ibland, eller hur anteee?), och en trött o solbränd jag på bild tre. La upp den sista bara för att det skulle bli tre (och för att jag gått och blivit egoist ;P)

    
Jag åt räkor, WOHO! Scampi rättare sagt. På bilden har vi maten, Tina och Linnéa med en sån där drömmande blick som bara hon får till.


Andra laddningen med disk avklarad..


Jag dagen efter middagsbesöket osv i söndags, alltså var det där i måndags :)


Jag måååste köpa dessa skor! Imorrn kanske :D
Trackback
RSS 2.0