Svettlurk

Min dag igår bestod av:
8.30-10 Powerwalk
10.30-14.30 Jobb
14.30-16.20 Åkte en sväng till nacksta samt en sväng till stjärna fyrkant för att hämta igen mobilen som nu är lagad.
16.20-16.30 Kom hem/cyklade till ego
16.30-18.35 Träning (Afro powerdance/body pump)
18.45-21.15 Jobb
21.30 DUSCHA/BADA! Äntligen... späckat schema!

Förresten kan jag meddela att jag tappade min mobil i förrgår, IGEN. Jag och bror åkte till Sofie vid Midälva för att låna en router. Sofie ringde när jag satt i bilen vid parkeringen. Sen la jag den nånstans. Men jag tänkte inte vidare på det.. Vi gick till Sofie, var där ett tag, och när vi skulle åka hem hittade jag inte mobilen. Okej, Sofie fick ringa den ifall jag hade lagt ifrån mig den i lägenheten. Icke. Då var den väl i bilen.. Vi gick dit, och Ante ringde den. Icke. Så Ante ringde medan vi långsamt gick samma väg tillbaka till Sofie.. Då hör vi ett ljud på gräsmattan en liten bit från parkeringen. PHUI! Såå typiskt mig. Det är tur att jag alltid har turen med mig, till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0