Känn lugnet

Tjoo.
Var på grankotten i förmiddags, och på eftermiddagen var vi till Vin & Sprit på studiebesök. Interesting! Sedan tankade jag bilen och åkte hem. Var över till R en sväng med tallrikar och glas.. Konstigt :/ dumt. vill inte att det ska vara så. men nu är det som det är.
sen lagade jag mat och ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.. kolla på TV. skönt.. slött. men lite tråkigt.
förresten börjar bartenderkursen nästa vecka, vi kommer vara lediga måndagar o fredagar. herre jösses vad skönt! och varje tors i 5 veckor kommer jag ha praktik på aveny. bra, då slipper jag ta ledigt från jobbet på helgerna.

imorrn ska jag bowla och käka på biteline, sen kommer familjen hem till mig en sväng. mysigt värre!

jag måste åka utomlands när jag slutat plugga. vart som helst (nästan) och med vem som helst (nästan). go with me! i mitten/slutet av april och framåt. hör av er =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har aldrig bowlat i mitt liv

2007-03-07 @ 19:45:43
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0