Vårkänslor!

Underbart! Den bästa tiden är när man får byta jacka till en tunnare vårjacka. Det är soligt och varmt, jag har haft balkongdörren öppen jättelänge och det är fortfarande bara friskt i lägenheten. Har varit ute och promenerat på morgonen. Iiih. Är så glad. Det beror nog även på att jag älskar min lägenhet, haha. Den är så fiin. Har lagt upp några bilder nu, ska se om jag lyckas länka dem till inlägget också eller hur det funkar här.
Var till birsta med familyn igår och köpte blommor för halva priset! Det blev ändå kring 400. Hmm. Jag är riktigt duktig på att göra av med pengar ibland!
Idag har bartenderkursen börjat, vi skulle få blanda lite coctails imorrn lät det som :)
Nu ska jag gå ner på systemet, sen träääna. Blev bjuden på tacos av pappa idag, får se om man klarar det efter 3 dagar tacos i rad nu i helgen...
Toa - konstig bildK?ksf?nster :)KitchenKitchenSovrum st?VardagsTVVardagsljus


Kolla, jag lyckades! This is my lägenhet, kom och hälsa pååååå! Skriv en kommentar och boka tid, haha. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin lya!
Du har blivit utmanad! (Jäkla grejjer, men ändå) =)
Gå till min blogg för mer info.

2007-03-19 @ 17:26:54
URL: http://myroundabout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0