Grundlurad av fyra tanter.

Fyra tanter lurade oss på 300:- och 50 öre igår. Jag hade lämnat notan till dem, samtidigt som ett annat bord stod vid baren och betalade var för sig, så jag hade fullt upp med dem. Jag hade sett hur de fyra damerna räknade och räknade sina pengar så allt skulle stämma, och de sa även till varandra att det skulle bli lite extra till servitrisen. De tackade för sig och gick, och när jag var klar med mitt så hämtade jag notan. Då har de lämnat 3 gamla hundringar, utan silverremsa. De lämnade även en gammal silvrig 50-öring som dricks.. Tack för det ladies, min dricks den kvällen blev 0 kr och 0 öre, och det saknas fortfarande pengar i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0