bappelsiner

Jag har blivit förkyld. Visste att det skulle komma när jag började känna mig konstig i halsen, och det första jag gjorde var att köpa apelsiner och c-vitamin! Men tyvärr var det inte tillräckligt. Jag som precis kommit in i träningen igen! Gosch, att det alltid ska vara nånting som hindrar ens planer.

Jag tycker liksom inte att det händer nått speciellt att skriva om just nu. Höll på att bli överkörd av en buss på övergångsstället vid Köpmangatan i fredags. Han manglade fram i minst 70, vilket gav mig en smärre hjärtattack. Jag såg verkligen ljuset där. Tur man inte var alkoholiserad.. :P
Tea var här i helgen, så vi fikade först med Angelica på hennes gamla Charm-jobb i birsta. Sen gick jag och jobbade, full sittning! Efteråt hamnade vi först i kön utanför Aveny, men gick in på stadshuset. Tappade bort Tea och hittade halva Sverige. Kul kul!

(nu upptäcker jag att jag redan skrivit om min helg i förra inlägget, så jag avbryter genast detta..)

såå. vad finns det mer att säga?
jag hoppas jag kommer in på fotokursen till våren, vore kul att ha något annat, mer stimulerande, att göra. ska nog jobba lite julbord på grankotten i vinter, så ni kan ju komma dit om det inte duger med turkiskt :)

och för sista gången, vill ingen hänga med mig och se muse på söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0