That's my shit!

yeeh, man hinner mycket bara man vill det. I helgen har jag jobbat (fre & lör), varit o fikat i Birsta, varit på Stadshuset, varit bakis en hel dag, sen käkat på restaurang, bowlat och varit på bio. Och gjort varma mackor =) The Kingdom är iaf att rekommendera! Bra film.
Idag har jag varit i skolan (psyk), varit på spinning och gymmat. Ska iväg och jobba strax..
Jaa, jag orkar verkligen inte skriva nått mer just nu. Känner mig inte så kreativ vad gäller skrivande nuförtiden, av nån anledning. Har fullt upp med viktigare sysslor.

Och snälla ni som kör på min bil och vrider till min backspegel stup i ett, bara för att min bil är lite äldre så behöver ni inte demolera den totalt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0