jäääy!

Nu är karln hemma och jag kan börja ha ett liv igen! Äntligen!!

Igår var vi på fotmassage ("mjuka fötter") på Maskrosen på södra berget, men massösen råkade rispa upp min fot med filen. Hon satte på ett plåster, och nu när jag tog bort det är det som ett sår där. Borde man gå tillbaka och klaga över sånt?

Såhär ser den ut iaf:



Vad säger ni? Det är väl löjligt att gå tillbaka nu i efterhand..

Sådärja, nu har jag blottat mina skrynkelfötter och håriga tår (de är faktiskt manligt håriga, ni kan inte säga emot mig där!)

Meeeen det var en jättemysig dag. Vi var sedan på nya tandoori och käkade, o sen såg vi nya Bourne-filmen. Brabra =)

Nu ska jag börja med Psykologin, skulle vara inlämnad idag. Tur att dygnet har 24 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0