Montenegro, Tunisien eller Algarve?!

Hilfe us! Vi ska kanske åka utomlands om några dagar, men vi kan inte bestämma vart. Var helt inställda på att åka till Montenegro på lördag, men vädret där är skit (regn & 13 grader, samma som här!) denna vecka! Tänk om det fortsätter så..
Sedan har vi Tunisien, vilket jag egentligen inte vill åka till pga äckliga människor (ta inte illa upp tunisier, det är bara vad jag hört) och tråkig mat (same there). Då måste vi åka på fre kväll, samma kväll som Tea ska ha avskedsmiddag innan hon flyttar till gbg. Jag hinner KANSKE med ett flyg från Midlanda till Arlanda, om jag får vara ledig från jobbet, och Tea kan ha en ganska tidig middag. Vädret verkar kanon i Tunisien.
Seeen har vi Algarve (Portugal), som verkar väldigt turistigt med mest bara stränder. Det går på lördag, och är dyrast men med fint väder. Nån som varit på nått av ställena som kan hjälpa mig att rensa mina fördomar?!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hallå!
Hälsa Tea att jag jobbar fram till kl. kvart över 7 på fredag, men jag kommer efter..hoppas det inte blir för sent för er då??

2007-09-04 @ 11:13:36
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: Sofie

åk inte! :)

2007-09-04 @ 22:28:29
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0