det rullar på.

jaja, det händer inte så mycket här according to me. så det blir bara lite tråkig uppdatering om vad som hänt på sistone.
var på drakborgen med Simon förra veckan. det var skoj. härligt med gratis för barn över 18 år ;P men jag hade faktiskt hoppats på mer, på nått sätt, för 120:-
undra om man får gå in utan barn? man kanske kan ha party i hoppborgen.

i söndags var några kompisar hos oss o käkade 3-rätters. gött att man har en karl som är en riktig drömkock.
såg en film igår, vantage point. riktigt bra, man satt på helspänn hela filmen. de lyckades riktigt bra som lät oss se samma scen ungefär 70 ggr utan att bli less! =)
och ikväll såg vi det mesta av "In the Valley of Elah". 25 minuter kvar på filmen (orkade inte mer idag), och det har fortfarande inte hänt något positivt i hela filmen. Usch.. man blev nästan deprimerad.

idag kom solen iaf! så jag fick använda mina nya peace-brillor. var på jop's för första gången, lunchade med en gammal classmate och hennes jobbmate. jag gick dit för jag ville smaka deras pizza (alla säger att den är great), men när vi satt oss vid bordet såg jag bara "dagens" på menyn, så jag käkade nå medelhavsinspirerat istället. smördeg med köttgryta inuti, samt champinjonsås. typ. det blir iaf pizza nästa gång, måste kolla hur systemet funkar :D jag kanske bara var blind.

Jag har läst 599 sidor (av 632) i boken Brott och straff, den skulle vara tillbakalämnad idag. Det får blir imorrn, hoppas att de inte är så kinkiga på kultan! :S

Ska iaf söka till Matte C till hösten, både på komvux o universitetet. Nån som vet skillnaden?? Tänkte även läsa en webdesignkurs på distans, för skojs skull :) men matten kommer bli värre än blodigt allvar... måste damma av mattecellerna, om de finns kvar!

Kommentarer
Postat av: Erica

Helo! Borde väl vara bättre att läsa på komvux.. större chans att du glänser där och därmed får bra betyg;o)Annars drar de ju ner på meriten din. Jag läste ju naturkunskap B där på distans å de gick ju hur bra som helst.. visserligen lättare ämne än matte, men ändå. Dessutom sägs alla lärare där vara på topp!:o)

2008-04-18 @ 18:12:11
URL: http://erica86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0