jobbjobbjobb och mc

jag är helt slut. förra veckan bestod mest av jobb, har ju fått rycka in på playa nu några ggr sen jag var dit och visade upp mig. i torsdags fyllde P-A 50, så då blev det kalas, och i lördags var det partyparty. Vi kom sist, eftersom fina gäster alltid kommer sist (jobbade till 23..), sov över i timrå. i söndags tvättade papa min bil o bytte däck, medan jag var grillmästare på altanen.

Idag började vi med promenad 1 timme, sen jobba lunch, sen träning direkt (bröst & triceps, har inte gymmat på flera veckor :S), och direkt efter det jobb igen. kom nyss hem.. har kollat på nått scrubs-avsnitt hos S.
Och nu har äntligen grey's börjat igen efter strejken =) Me happy.
hmm.. imorrn är jag ledig på lunchen, de kommer och ska byta fönster. Jag ska på spinning (har bara tränat en gång på tusen år), och kolla igenom massa gamla kläder som jag hittade hos pappa. Jag som redan har fullt i garderoben som det är! Kanske dags för 10-årsrensningen..

Annars då ? Tjaa. Vi åker mc :) Tea och Linnéa kommer hem i helgen, riktigt trevligt. Vi ska ut på lördag, hoppas man kan smita iväg från jobbet liite tidigare än vanligt.



yeaaah. märks det att jag inte tar så mkt bilder längre? den här har inte ens jag tagit, men det är den enda nya bilden som finns på min dator ;P

förresten. är det ingen som vill springa vårruset med mig?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte vårruset, men gärna tjejlidingöloppet =) det långa är 3 mil och det är lite väl plågsamt, men en mil är alldeles lagomt..

2008-04-29 @ 22:55:14
Postat av: Tina

hmm, bara ett fel med lidingöloppet.. det ligger i lidingö! :P när går det av stapeln?

2008-04-30 @ 00:49:31
URL: http://tiniwini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0