Va int' bitter!

Anna, du ska inte vara så bitter, här strilar regnet ner nu, det har snöat också, och ska snöa/regna hela veckan enligt SMHI. Jag är bitter med dig! Jag som har köpt mc-kläderna nu. De ligger i en kartong och skriker efter att bli uppackade. Men de får fortsätta skrika, jag kommer ändå inte att packa upp dem på ett tag :P

hmm, igår hade vi så sjukt mycket folk så vi trodde inte att det var sant. Det blev fullt mellan 17-18, de flesta gick strax före 19 (alla skulle på cabaret..), sen kom en ny omgång kl 19, det blev mer än fullt igen. Vi nekade massor, och drog isär vissa bord så de fick sitta så nära varandra att de kunde känna grannarnas andedräkt. typ. Det mesta gick bra, vissa bord fick vänta lite för länge på maten, men de verkade nöjda med resten. Vi kompromissade lite med dem. Vi gjorde iaf så gott vi kunde, och mer än så. När den andra rusningen var över kom det in nån och sa "Hej, vi är 12 st, får vi plats?". Och en till; Hej, vi är 5 pers, får vi plats?, och en till; Hej! Vi är 4 pers, får vi plats?; och telefonen; Hej! Vi är 5 pers, har ni plats för oss?

Vi har alltså 54 platser på restaurangen, om man sätter folk på hörnen. Sista gången jag räknade hade vi 70 bokade mellan 16.30 och 19.30, plus alla miljarder drop in. Så, ni kan tänka er.. ingen stress, inte alls ;P det blev en sen kväll..

Idag började jag med att baka en kladdkaka. Sen body pump, varenda muskel blev helt slutkörd! Himla skönt. Sen tog vi med oss lunch o åkte med S jr till Alnöbadet. Plaskade lite i vattnet. Jag har varit på kalas där när jag var liten (kände igen mig när jag kom dit), nån som vet vem som fyllde år då?! :P
Kom hem samtidigt som Ante o Malin kom till mig. Pappa, Putte, farmor o farfar kom också. O även S o S jr. Jag har plats för 9 pers i min etta, men det blir trångt.. Fikat räckte iaf och blev över :)

Och ikväll har vi druckit norsk öl på pet-flaska (1,25 liter) och spelat lite playing with fire ;P

Köpte förresten ett par skor igår, men jag måste lämna tillbaka dem för de var lite för små ändå (mina fötter MÅSTE ha växt sen igår), och de fanns inte i strl 38. :(
Såhär ser de ut:


Snygga va? ;P Synd... Nu måste jag ge mig ut på ny jakt.
Trackback
RSS 2.0