Batman och popcorn i tröjan

Igår köpte vi oxfilé, färsk svamp, färska kryddor och så vidare, och gjorde oxfilérullader med råstekt potatis. Planen var att äta, dricka och sen gå på bio och se batmanfilmen, och allt det gjorde vi också. Jätteskoj, förutom att det blev lite för mycket av det roliga för vissa av oss. Slutade med att vissa av oss sov igenom hela filmen, som för övrigt förmodligen var den dyraste jag nånsin sett på bio :P, och diverse pinsamheter. Jaja.. Bättre lycka nästa gång, typ. Alla kan väl bli lite för runda under fötterna..
Maten var iaf jättegod, och självklart kaffedrinken jag gjorde med glass i ;)
Ska lägga upp nån bild här sen när jag sitter vid karlns mac. Gladare än på den bilden kommer ni aldrig nånsin se mig :P

Har jobbat hela dagen o kvällen, imorrn är jag ledig. Just därför har jag ställt klockan och ska upp före nio, hmm.. men det är sånt man får ta! 
Imorrn kommer lite kompisar hit och vi ska typ repetera gårdagen, men vi stannar hemma hos mig (är planen iaf). Laga mat o dricka vin. Treflish värre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0