Frys-alarm

I förmiddags när jag kom hem (hade inte varit hemma sen igår eftermiddag) hörde jag ett monotont pipande från köket. Påminde lite om brandlarmet men mycket lägre.
Det är såhär, att min bänkskiva tar i när man stänger frysdörren, jag måste oftast lirka lite för att den ska stängas helt, och igår hade jag visst inte lyckats stänga den helt och hållet. Nu tjöt o blinkade den alltså, och det var fullt med is i frysen. Ugh! Måste frosta av den snart. Det är ju bra att kylskåpet o frysen säger till när något är fel iaf, man kan nästan tro att de är mänskliga! Eller, ibland är det vi människor som borde följa frysens exempel =)


Kommentarer
Postat av: Per-Anders

När jag kommer hem har jag inte en tanke på att frosta av frysen... :)

2008-08-31 @ 22:42:47
URL: http://peranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0