Biluppdat.

Jaa, uppdatering om bilen är att hela motorn hade gått sönder och det kostar minst 10 000 att köpa ny (om vi nu hittar en ny motor på skroten), annars är det skroten nästa. Jag får inte alls skuldkänslor. Detta är alltså restaurangens bil vi pratar om, inte min. Men det råkade vara jag som körde den "vid olyckstillfället". Hmm.

Har iaf kommit igång och köpt första julklappen nu! Har faktiskt köpt det mesta igår.
Jag har även kommit på lite saker jag önskar mig. Jääy, en vecka före julafton.
* En ny stor golvblomma (Tea tog ju med sig sin hem nu :P)
* Bogseringslina :)
* Muffinsplåt
* Goggles
* "Dunsockar" eller vad de nu kallas.. :P
* Tvättbar sula till jobbskorna, strl 37
* Knivslip

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du ska inte ha skuldkänslor och om det är nån som skyller på dig så är den/dom dum i huvvet!! Är det inte dags att sluta från det där skitstället? KRAM!

2008-12-17 @ 10:41:17
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

BRA! Sluta känn skuld dårå! Men allvarligt, fixxa nytt jobb.

2008-12-17 @ 15:51:24
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0