Julstämning hemma åtminstone!

I söndags drog jag fram julgardinerna, och igår gjorde jag en storstädning i lägenheten. Det är så fint och mysigt här!

 

Såå ser det ut hos mig nu. Kom och hälsa på vettja, tyvärr åt jag just upp den sista chokladmuffinsen, men jag kan alltid baka nya! :)

I söndags var det julskyltning. Vi hade massa bokningar, så jag skulle hoppa in o jobba ca 17-18.30. Den största bokningen skulle komma 17.30, o vi tänkte gå på julskyltning innan dess. Meen när vi gick ut upptäckte vi att det regnade. Så, det blev ingen julskyltning. Första gången nånsin, ingen julskyltning! Men jag är tveksam om julstämningen infann sig när man måste hoppa mellan pölarna :/ Bokningen kom iaf en timme sent, så när jag slutade vid 19.30 var stan helt tom. Gick på jakt efter lussebullar o glögg, och hittade det på ica bergsgatan! Köpte även pepparkakor, så lite julstämning fick vi iaf i söndags :)

I lördags hade vi en storbokning. Såhär såg köket ut med alla tallrikar förberedda (vi hade inte en enda ren tallrik):



Och till sist, en uppmaning till han där uppe!

Denna skylt finns att skåda på min pappas tomt :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej hopp! Nja.. har lite inplanerat i jul så de blir ingen resa iväg nånstans. Åsså är jag ju lite hemmakär med:o)



Har nu ändrat till grått och svart går det bättre?

Har endel annat för mig men nu fick du mig att sitta med kodmallar ist. snurrade tillslut bort mig för att de är ju så knasigt uppställt.. Hoppas att du är nöjd?!:P

2008-12-02 @ 16:51:14
URL: http://erica86.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej

Vad julfint du har.Tänkte komma o hälsa på dig någonting under veckan - när du är hemma. Kan också tala om att nu har det snöat, så det hjälpte med tomtens uppmaning. Tomten står i snö nu!

2008-12-02 @ 22:44:46
Postat av: Carina

Hej

Vad julfint du har. Tänkte komma o hälsa på dig någonting under veckan - när du är hemma. Kan också tala om att uppmaningen hjälpte - tomten står i snö nu!

2008-12-02 @ 22:46:11
Postat av: Sanna H

Va fint du har fått det Tina=) Såg ditt sms, har inga penga på mobilen så jag svarar här! allt är bara bra med mig, jag lever och så=) Klart jag vill fira nyår med er! Hoppas allt är bra, jag hör av mig igen när tiden inte är så knapp! Vi hörs snart! Kramar!!

2008-12-03 @ 07:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0