Utmaning

Jag har blivit utmanad av P-A.
Här kommer förutsättningen för utmaningen:

Så här går det till: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sedan sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Det handlar alltså inte om svar på sju frågor eller liknande utan man bestämmer helt själv vad man vill berätta. Här kommer mina sju punkter:

1) Jag måste ställa väckarklockan med samma "slutsiffra", t.ex 08.08, 08.48, 09.19 osv.

2) Jag kan inte dricka upp kaffe/the, lämnar alltid slumpen.

3) Äter jag yoghurt med fruktbitar i måste jag äta upp dem innan jag häller i flingor.

4) Biter mig alltid på insidan av läppen, det ser ut som ett söndersprängt bergsområde där inne.

5) Appropå munnen så har jag en "plasttand", förutom en liten kant som är kvar av min riktiga tand. Blöder alltid kring tanden när jag borstar gaddarna, och testar jag med tandtråd så känns det som att fejktanden ska följa med upp o lossna. Jag avvaktar med att gå till tandläkaren på några år.. ;P

6) Alla vet förmodligen om detta, men jag är galet beroende av choklad och godsaker i alla dess former. Äter tills det tar slut, så är det med det! Måste nästan alltid ha något sött efter varje måltid. (jag gillar att baka :P)

7) Jag måste erkänna att jag gjort en liknande utmaning förr, så jag kopierade mer eller mindre svaren (jag är med andra ord oftast för ärlig för mitt eget bästa!)

Nu går min utmaning vidare till följande bloggare: Erica, Linnéa, Tea, Sofie Å, Sofia D, Emilie & Anna R!!
(det funkade inte att länka av nån anledning, men ni vet vilka ni är)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, när du säger sådär blir jag lite rädd :D

Jag ska fan ge allt!

2008-12-10 @ 10:24:25
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe, tack för ditt stöd :) Man ska träffas nån gång då å då. Jo, jag såg väl det, men jag är på jobbet just nu och dom har stängt av bloggfunktionen, gaah! :D Ska görat när jag komma hem.

2008-12-10 @ 15:40:48
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Tea

Påminn mig att jag ska svara på det där lite senare. När jag inte sitter på skolan =) Känns lite jobbigt att hitta på sånna saker nu hehe!

2008-12-11 @ 10:34:29
Postat av: Sofie

Jag tar tillbaka det jag skrev, haha. Jag har ju nyss gjort en sån där ju...har inte du det med?? Jag kan ju inte komma på mer grejer :D Pratar alltså om din utmaning. :P

2008-12-13 @ 19:25:52
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0