skidor och fjällen!

me happy!
Igår köpte jag ett par slalomskidor! Och träningsskor (som jag måste byta idag, strl 36,5 var inte riktigt min grej, även fast det kändes som det igår), träningsbyxor o en halsduk/pannbandgrej från Tyskland. Halva priset på skor o halsduk, 15% på byxor, och 1900:- istället för 2500:- på fischerskidorna. yeaaah. me happy!
 
Om prick en vecka så är jag i Sälen eller Trysil (Norge). Och om två veckor är jag i Åre. Hihi :D Nu gäller det bara att besluta sig för om skidor eller snowboard är min grej. Måste byta bindningar på brädan, till de jag fick av S häromveckan (jag är så materialistisk ibland). Måste bara hämta brädan först, i Timrå..
 
Synd att det inte blev nån middag A och L. Meeen det kommer fler tillfällen! Linnéa, hoppas allt går bra med jobbet och foten! Viel glück.
 
Nu ska jag på bodypump, sen till restaurangen och styra upp i renoveringen ;)
pözz
 
Trackback
RSS 2.0