Bee movie och fetafyllda biffar

Men hej!
Det är jag igen. Tina.
Vill ni veta vad jag gjort i helgen?
Nä, jag bryr mig inte heller, just därför tänker jag berätta ändå.
Jobbat! ;)
Annars har vi varit till birsta, tränat (eller, jag erkänner, vi orkade aldrig träna..), sett Bee movie på bio, också har jag bjussat på mat. Jag gjorde fetaostfyllda biffar med tomat- & basilikagräddsås, och kokt potatis ;) och förstås några köttbullar till Simon. Riktigt gött faktiskt :)

Förresten har jag sökt ett nytt jobb. Ett fotojobb i en atejlé. Det vore väl nått! Men det är bara på halvtid, så om jag nu skulle få det så tänkte jag jobba kvar en del på restaurangen också, om det går bra för alla parter. I certainly hope so :)) Han skulle eventuellt höra av sig i slutet av januari, för intervjuer. Såå vi får se hur det slutar.. Jag kanske kan skryta med att jag bott granne med honom och gått i samma klass som hans son, och även varit hemma i hans hus. Haha. Om han inte blir helt bortskrämd då..

Framkallade nyss 56 bilder för exakt 35,20:-, och då är frakten på 29:-. Yes, ni hörde rätt!! 50 bilder för 1 öre styck fram till kl 00, jag skickade in skiten några minuter i :) man måste passa på!

well well. jobbar bara lunch på tisdag, så på kvällen ska jag på afro och eventuellt body pump, om jag inte åker en sväng på brädan i skönvik ;) är lite sugen faktiskt, om någon hänger med. men det ska väl inte vara omöjligt, med snön som föll igår! weeehooooo!

 

Två av bilderna jag framkallade. mmmm, härliga Kroatien :) härliga uppförsbackar och härliga höghus! hah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0