NU..

NU är julen äntligen nästan slut! Det enda som är kvar är julpyntet. Måste hitta nya köksgardiner före söndag, då man måste stöka bort julen helt och hållet..
Jahapp, vad har hänt då? Vi var till farmor o farfar igår, de hade dukat upp till långbord. Jättetrevligt, med alla åldrar och flera extrasläkter =)

Jag har tagit upp min slalomkarriär igen. I lördags hyrde jag o S skidor och åkte i Sidsjön, första gången på ca 6 år för min del, och andra gången nånsin för honom. Mina skills sitter i ryggmärgen :P haha. det gick riktigt bra för S, I'm proud of him =) även fast vi inte var där alltför länge. Nu ska vi köpa skidor så vi kan åka till Alperna! Ska på fyndlagret idag och kika ;P

På nyår jobbade vi, hade egentligen öppet till midnatt, men de sista gick vid halv elva. Tur tur! Så det blev förrätt, varmrätt och kaffedrink, champagne, vin, mörk öl och massa sånt :D Såg fyrverkerierna vid hamnen lite på avstånd, såå imponerande var det inte tyckte jag! Men man kommer väl ihåg allt som bättre än det är :P (gud vad negativ jag lät där, expemuse me!).

hmm. ja. livet flyter på rätt bra. jag har blivit extramamma åt världens sötaste unge (har verkligen aldrig träffat nått goare barn), och det är inget jag klagar över. kul att åka snowracer och se barnfilmer på bio :)

Till våren ska jag läsa Digital fotobehandling, på distans. Bara en liten extrakurs för att få lite stimulans i vardagen. Funderade på att läsa Webbinformatik på distans också, men jag tror inte att jag kommer ha tid med det.. Det är på kvartsfart, och pågår v 4-23, 7,5 poäng. Det är nog samma som fotokursen, den har samma poäng o kurstid.. Plus att jag jobbar ca 35 timmar/vecka. Nä, det räcker nog som det är.. Man ska ju ha tid för sig själv också.
Men det vore roligt :)

NU måste jag duscha, ska på stan med mamma innan jag ska på fyndlagret, och sen jobba! ciaaao folks!
Trackback
RSS 2.0