Säljes/köpes: Psykologibok, slalom- & längdskidor

Satte upp en lapp på komvux idag, så jag kan ju lika gärna göra det officiellt på bloggen också!


Säljer boken Psykologi av Martin Levander, nypris 369:-, nu 200:-
Används i kursen Psykologi A för gymnasiet och komvux.
Fint skick!

Lämna en kommentar vid intresse!



Förresten ska jag köpa slalomskidor, längd ca 150 cm, carving. Om någon har ett par begagnade till salu så tveka inte att höra av er till mig!
Längdskidor (jag är ca 165 cm) och pjäxor strl 37-38 är också intressant!

Kommentarer
Postat av: Erica

Är du också sugen på å åka lite längdskidor? Blev så sugen på att göra det häromdagen:o) Jag hör av mig om jag kommer till Sundsvall när det fortfarande är snö så kan vi åka:o)
Allt bra annars?

2008-01-08 @ 15:23:10
URL: http://erica86.blogg.se
Postat av: Anna

Haha vad ska du göra då? Vasaloppet kanske? Isf kan vi åka tillsammans! =)

2008-01-10 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0