Snowboard!

Detta tyg har jag beställt. Tänkte sy gardiner och sätta upp i köket. Det blir väl coolt!

Åkte snowboard i förrgår, i Skönvik. Första gången sen vi var i Sälen/Trysil 2006! Gaaah vad kul! Och GAAAH vilken träningsvärk!!

Men lite pinsamt är det ju när ett kvällskort för -18 år kostar 75:- och +18 år kostar 100:-, och jag får 25 kr tillbaka när jag lämnar en hundring... hrrrm. Nog för att jag ser rätt ung ut, men ser jag ut som att jag aldrig varit lagligt på krogen eller ens köpt en sketen folköl?!
Jag undrar när det vänder, när man faktiskt uppskattar att se ut som 17 när man är 21,5. (det kanske är när man slutar nämna 0,5 år i sin ålder.. ;P).

image158

Skönvik från mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0