Min artikel publicerad!

HÄR kan ni läsa min artikel på www.reseguiden.se, eller så går ni bara in på startsidan, den är svår att missa om man säger så ;D hihi!

Igår storshoppade vi på Team Sportia. Mamma hade fått ett sms som man skulle visa personalen med halva priset på ALLA kläder, wohoo! Jag köpte 3 linnen, ett av dem ripcurl och ett o'neill. plus ett par shorts. Summan hade blivit fyrsiffrig, men nu fick jag det alltså för halva priset! wohoo, svårt att låta bli. Jag kunde till o med betala med helgens drickspengar ;) Putte fick en helt ny garderob.
Det roliga var att mammas mobil fått spader, den funkar mestadels inte. Men precis när hon gick in i butiken så fick hon igång den. Hon kastade sig på första säljare och skrek "TITTA PÅ SMSET!! TITTA FORT!!". De trodde nog att hon blivit skogstokig ;)
Nu ska jag fixa pastasallad innan vi åker och fiskar o gassar i solen. :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Jätteroligt med artikeln i reseguiden!



Kram mamma

2008-07-17 @ 23:36:19
Postat av: Sofie

Va kul att du fick den publicerad :D En anmärkning är att du gjorde en smajlgubbe, den borde inte ha varit med :P Hehe. Men bra skrivet!!

2008-07-18 @ 19:07:17
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Aha, jaja..då är det ju inte ditt fel ens :P Hehe. Ja, verkligen jättekul!! :D När ska vi spela volleyboll då?

2008-07-21 @ 12:00:19
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Näe, idag går det inte :D Ska bort på bilbingo i Kovland ikväll å. :)

2008-07-22 @ 11:11:53
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0