Sommarens badvecka!

Halva denna vecka har varit riktigt varm o somrig! Jag, som oftast bara jobbar kvällar, har passat på att bada 2 ggr på tranviken och en gång på smacken :) förbättrat solbrännan lite, folk säger att jag blev röd, men jag har som sagt bara kompletterat min brunfärg.
idag passade vi även på att grilla utanför mig med min portabla grill, för första gången denna sommar. riktigt nice utegård man har, det må jag säga :)

fick ett tokryck i veckan och möblerade om. men det blev inge bra, så det slutade med att jag drog tillbaka alla grejer förutom en fåtölj, en blomma o en lampa. det blev bra, lite mer yta i rummet. lite förändring. är lite sugen på att tapetsera om också. så småningom..

imorse tog jag o S en promenad runt sidsjön, sen fikade vi frulle på sidsjö trädgårdscafé. jättegott och helmysigt ställe, trots att det blev en lite väl dyr frukost för 160:-.. men ibland måste man offra sig för att få smaka av livets goda! ;) kladdkakan såg jääättegod ut, fullt med jordgubbar ovanpå, så nästa gång jag kommer dit vet ni vad jag vill ha.

orkar faktiskt inte skriva mer, men alla ni folk som är hemma nu, varför hör ni inte av er? :P
shiet, nu började det åska, see ya!


sidsjön, fotat förra veckan, hade tyvärr ingen mobil (eller kamera för den delen) med mig idag.

Trackback
RSS 2.0