trötter på gatufesten

det är nått fel på mig. jämt när jag är ledig somnar jag vid 20-tiden på kvällen, sover ca 2 timmar, o är sedan vaken nån timme innan jag somnar om igen. morgonen efter är jag helt slut igen.. och nu när jag har börjat jobba (efter "semestern") blir jag nästan illamående av att tvingas vara vaken hela kvällarna. kan det vara för att jag knappt tränar längre? är det verkligen sån stor skillnad? för jag sover verkligen inte mindre än andra.

vi funderar på att ta en kort tripp till Gotland med MC:n. typ två nätter bara. meen det är så dyrt. S räknade i väldigt grova tal att det skulle gå på ca 5000:- för oss två, för bara två nätter. huuur är det möjligt? som vissa vet så hade jag ju inte ens råd att betala hyran denna månad, haha. pga vissa omständigheter, men ändå.

nä, nu har jag hicka och ska sova. imorrn blir det lunch i gatufesttälten!
förresten var det himla härligt väder idag o igår. igår var det gatufestonsdagen, så då hade vi massa folk trots det fina vädret, men idag kom det knappt en människa. jag hoppas på sämre väder imorrn kväll.. ;P

g'natti!
Trackback
RSS 2.0