Utmanad av Lillaste!

Lite onödig fakta om mig!


Namn-
  Tina Elisabeth Östlund Hall
Ögonfärg- Grönblågrå ;P
Hårfärg - Typ mellanblond nuförtiden. Lite slingor
Högerhänt/vänster - Vänster
Stjärntecken - Vågen
Skostorlek - 37
Är dina föräldrar skilda - Ja, eller de har separerat, de var aldrig gifta.
Sport - Badminton, men bara på skoj :)
Helgdag - Söndag, ledig!
Årstid -  Sommar


HAR DU NÅGONSIN...

Varit kär - Yeaah
Blivit dissad - Säkerligen :P
Skolkat - Nån gång kanske :P
Sovit utomhus - Inte direkt under himlen, bara i tält
Använt droger - Nopp, förutom "happy pizza", haha
Retats - Svarar någon nej på denna fråga? :P


THIS OR THAT...
Pepsi/cola - 
Cola
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Film, och diverse serier, men nästan aldrig på tv
Gitarr/trummor - Både och!
Adidas/nike - Hmm.. Jag har lite av varje, men.. adidas.
Kinesiskt/mexikanst- Kinesiskt ich denke
Mtv/vh1 - Mtv


SENAST DU...

Skrattade - Igår, trevligt att träffa familj o vänner ;)
Grät - ugh, häromveckan
Filmen du såg senast - Såg andra narnia-filmen på bio igår
Tuggade tuggummi - några dagar sedan, mina tuggummin är sluuut!
Drog ett skämt - Igår förmodligen, dålighumorklubben
Sjöng en sång - Igår, jag sjunger när jag är glad ;P


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN...
Ätit müsli -
Of course
Rökt - Nonono
Tagit droger - Nonono
Kysst någon - yesyesyes
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - yesyesyes
Bakat -  yesyes, förra veckan fick jag ett ryck och gjorde sockerkaka och två sorters småkakor i stora mängder!

Nu utmanar jag erica, anna och linnéa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du menar mig, blöh! =P

2008-07-23 @ 23:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0