Nikon D40

Igår köpte jag en systemkamera! Min första!
En Nikon D40, jättebillig. Den kostade kring 4500:- på elgiganten, med 2 gb minne, 18-55 mm objektiv, uv-filter, extra batteri & väska. Jag är nöjd :) Förutom när jag kom hem o skulle ladda batteriet.. då visade det sig att sladden var till engelska uttag (antar jag eftersom det stod UK på den :P).. Såå det var bara att åka tillbaka. Jag fick en svensk sladd, o fick även behålla den andra, ifall jag skulle åka till england nån gång.. hah.
Är inte riktigt kompis med kameran än, måste vänja mig vid att man inte kan kolla på skärmen när man fotar. Jättejoobbbbiiigt!
Jaja, på fredag åker vi till Turkland och nu har jag en bra kamera att dokumentera med! Hoppas jag blir riktigt nöjd med mitt köp.

Och imorrn tar bror studenten. Idag är det regn, regn, regn.. Hoppas att regnkvoten tar slut idag, så de får uppehåll imorrn.. Jobbigt att klä på sig fina studentkläder när det spöregnar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer nog bli jättenöjd =) nikon är alltid bra...

2008-06-14 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0