Sommar

Okej, jag har helt tappat greppet om bloggen, man orkar liksom inte på sommaren.
Bror har tagit studenten och jag o S har varit i Kas, Turkiet, vilket var helt underbart. Så lugnt och fint ställe och alla var hypertrevliga. Vill ni se bilder från resan så kolla på:
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=24&section=myimagegalleries&journeyId=299479&userID=98679
Eller http://www.reseguiden.se/minsida/tiniwini/bilder

Ja, det räcker nu :P

Tack vare karln så har jag följt EM och då Turkiet, som till skillnad mot Sverige faktiskt kan vinna och ta sig vidare ;) Igår spelade de semifinal mot Tyskland. De ledde överlägset hela matchen, men den 90:e minuten gjorde Tyskland 3-2. Dumma turkiska andremålvakt. Åh. Så det blir ingen final, 3:e plats duger väl men.. Jag tror att det blir Tyskland-Ryssland i finalen, men man vet aldrig.. Nu är jag ändå inte intresserad längre ;P

Om en timme åker vi (family m.fl) till Borlänge, ska på peace & love ikväll. Sedan ska vi bo på ett gammalt fängelse som nu är vandrarhem, i Falun tror jag det var. Det blir ju en upplevelse att bo i en cell. Bror Patrik fyller år snart, så hans present är att få se In Flames live, o Borlänge var närmast. Mor ville inte att bror + kompis (som är 16 år gamla) skulle gå in ensamma, så snälla syster ställer såklart upp och betalar 700 spänn för en biljett ;) Men då får jag se Manu Chao m.fl också, det blir lite häftigt.



     

Bilderna är från Antes student. Om ni undrar vad tusan det är för check han håller i, så fick Ante skolans enda "stipendium" för att ha varit en duktig elev, social och hjälpsam och allt annat bra. Skolans stolthet med andra ord :P syster är stolt!!

PS. Anna, jag är helnöjd med kameran! Nu kommer jag aldrig mer vilja fota med en vanlig kompaktkamera. Tvi vale! ;P DS.
Trackback
RSS 2.0