Korv i kläderna

Idag har det varit underbaraste dagen, hela världens sol har samlats i Sundsvall ;)
Vi åkte till Sidsjön som sagt. Tänkte köpa kycklingkorv med bröd på Ica Bergsgatan. Men korven var slut, så vi väntade med att köpa bröd tills vi kom till Ica i Sidsjön. Tro på fan att bröden var slut där, så vi fick åka tillbaka till Bergsgatan! Simon sov när vi kom fram till Sidsjön.. hmm :P
Förresten hade hela Sundsvall med omnejd tänkt samma tanke som oss, parkeringen var SMOCKfull när vi kom fram.
Kan tyvärr inte lägga upp nån bild, hittar inget usb-minne här. Det får bli senare, at my place..
Nu har jag försökt att duscha av mig röklukten, men den är ingrodd. Alltid lika härligt att lukta som en smoker.
yeye, snart äre jobbdax! ciaao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det är lugna puckar, inte behövs det nån ursäkt inte! Jag fick ju mat(nästan) och fika så det var bra =)
Ni är så välkomna så, men ring en pling så jag är hemma också... så det är rätt vecka liksom...

2008-03-24 @ 19:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0