Lugna puckar!

Okej okej Sofie, detta gör jag endast för dig. Eftersom mitt liv är så himla spännande så får jag ju ta hänsyn till att folk are dying to know what I'm doing och uppdatera åtminstone en gång i veckan.
Påskhelgen bestod av jobb (lugnt på fredag, mycket på lördag (åtminstone sent), och ledig på söndag). Stängt på fre/mån lunch, dvs idag. Snart ska vi iväg och åka pulka o grilla korv i Sidsjön, är det nån som läser detta nu så får ni gärna joina oss =)

I lördags var vi ut. Erica med friends kom hem till mig, sedan gick vi på Stadshuset. De spelade i princip en och samma låt under de två timmar vi var där :P Kul fantasi ;P Det värsta var att alla jublade när den började om. Patetiska jävlar :D mohaa.

I söndags (igår) mådde jag mycket värre än jag förtjänat.. Illamåendet gick inte över innan jag gick och la mig på söndag kväll. Var och fikade en sväng med Anna, hennes karl Kalle och Joanna på waynes, och det blev mest bara pinsamt när jag var tvungen att springa på toan en gång i kvarten. Usch, nästan så man måste be om ursäkt för det. Jaja, det kommer fler dagar! Jag får helt enkelt åka ner till el sthlmo så folk slutar tjata =) Jag försökte iaf få i mig en ost o skinkmacka och en kopp grönt te, men det enda jag lyckades få ner var två små skedar med te, och då vände sig hela magen ut o in (typ). Is this too much details for you? ;D

16.30 skulle vi iaf vara hos mamma som fyllt 37 (eller så var det 47 mamma lilla? ;P). Hon bjöd på lax med röd pesto alternativt lax på saltbädd, och tårta o bullar. Trevligt trevligt! Av oss fick hon ett presentkort på Biltema för att köpa ett nytt avgassystem (som gick sönder när vi var till fjällen). Just nu åker det gamla systemet med som passagerare i baksätet, och där gör det ingen nytta, för bilen låter som en epatraktor. Det kan iofs vara coolt på sitt sätt :)

Yes! Tränar gör jag också, of course. Gymmar, spinner och bodypumpar. Går även på afro när jag har möjlighet och tar ledigt på tisdagar. That's it for now. Pussdåå!

Trackback
RSS 2.0