Lite sömn tack!

Denna vecka jobbar jag som sagt hel varje dag, vilket innebär 4 timmar lunch + 5,5 timmar kväll. Jag är ganska trött hela tiden, med andra ord.. Inatt sattt jag uppe och lekte med en bild till två-halv tre. De nya persiennerna jag fått efter fönsterbytet är helt värdelösa, solen lyser in o väcker mig kl 7 på morgonen. Men igår hängde jag upp en pläd, för att motverka det.. Så när jag la mig visste jag att jag skulle kunna sova ut idag. Tro på fan att nån kille börjar såga och borra och skruva precis utanför mitt fönster, kl 7 på morgonen!
Tur för honom att jag somnade om..

I miss my man.

Kommentarer
Postat av: emma

hejsan!
ville bara önska en härlig dag :)
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-14 @ 10:19:00
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0