Soppatorsk på E4:an..

Detta har minst sagt varit en händelserik och omtumlande helg!
Igår tog vi mc:n till Birsta. Väl inne på intersport nös jag - och det sa smack. Jag hade sträckt ryggen på nått konstigt vis, så jag knappt kunde röra mig, eller andas in. Ville helst andas ut hela tiden, och blev helt vimmelkantig på köpet.. Men men, vi tog oss till stan, satte oss vid ån o käkade en subwaymacka, sen hem o få lite massage och voltaren, och jobba. Det blev bättre efter voltarenen, jobbet gick bra (jobbade med Sandra pga att S åkte utomlands igår kväll), och imorse när jag vaknade var ryggen som ny ;D

(end of rygg-story)

Såå idag på min lediga dag beslöt jag mig för att göra årets vårstädning. Så jag har putsat fönster, dammsugit och torkat golv. Fräscht mannen!
Sedan åkte jag mot Timrå, tänkte grilla där på kvällen. Skulle köpa glass på Lidl i Timrå, så när jag körde förbi Jet i Skönsberg tänkte jag att "jag tankar bilen på OK i Timrå istället..". Längre kom jag inte. Precis efter utfarten från Skönsberg tog soppan slut. Jahapp! Soppatorsk, det var bara att ringa mamma som kom med dunken.
Senol åkte förbi medan jag stod där o väntade, och jag menade att jag såg detta som en chans att jobba på solbrännan. =)
Men jag måste säga att jag är imponerad. Där stod jag, en tjej med linne och solbriller, mitt på motorvägen. Och bara tre bilar tutade! Dessutom stannade en man i en ST-bil och frågade om jag hade en dunk så han/vi kunde åka o tanka upp den. Det finns hopp för mänskligheten ändå! :)

Men men, vi tog oss till OK i Timrå - ca 1½ timme efter att jag åkt :P
Grillade - vitlöksmarinerad flintastek (tror jag, den var GIGANTISK iaf, när jag ätit klart var det en portion kvar på min tallrik, och jag är inte känd för att äta lite), potatisgratäng med vitlök, vitlöksbröd, bea-sås och sallad. Mummmma!
Och Vienetta till efterrätt, efter det en tjejfilm med mamma.
Jag tog mig hem, och har nyss knaprat i mig de sista pistagenötterna, mummmma =)

image189
Vårt manliga kött

Trackback
RSS 2.0