Borrrrrr

S hus verkar vara konstant skadat. Det borras iaf hela tiden, speciellt på morgonen.. vilket är jättekul när man jobbar kväll och har sovmorgon!
Därför sitter jag här istället för att sova.
Det var mycket folk på rest. i helgen, vi fick fullbokat o var tvungen att tacka nej till flera gäster som kom. Ett par åt både på fre och lör, de tyckte att maten var så god hos oss så de kunde äta den 2 dagar i rad =) Kul!
Blev kvar länge pga några drickande utlänningar, och eftersom att fint sällskap alltid kommer sent så anlände jag till den planerade festen vid midnatt. Vi stannade några timmar, de hade mkt gott och onyttigt att bjuda på :P
På söndagen åkte jag till pappa och bytte däck. Eller rättare sagt, pappa bytte däck. Jag tog en tur med hans nya nissan micra, och jag skrattade hela åkturen! Vilken rolig liten spruttibangbang! Världens minsta racingratt, knallröd, men en enkrona fastlimmad mitt på. Ja, en sån bil kanske man kan tänka sig istället för sierran! Diskade o städade lite hos pappa, som kompensation för att han bytte däck åt mig.
På kvällen fixade vi mat och spelade UNO med Tea och N, för att sedan gå på bio - nya Bondfilmen, med Nilda och grekerna ;)
Trackback
RSS 2.0