Hälsans dag

I söndags hängde jag med Tea (och hennes klasskompis+kompis) till Bergeforsparken på Hälsans dag. Jag fick massage av Teas svärmor Anki, och låg på en indisk spikmatta i ca 15 min. Så nu har man gjort det också! Det var... stickigt.. :P
Tea gjorde nått jättehäftigt, som jag ångrar att inte jag också hade testat. En kvinna hade en penna som blinkade i två olika färger. Hon svepte med pennan över Teas hand, och kunde se precis vad Tea hade för fysiska problem. Hon gjorde samma sak med en annan kvinna, och allt stämde! Alla krämpor osv.
Jag förstår verkligen inte hur man genom en penna kan mäta ut aktiviteten på olika punkter i handen, och hur de kan vara sammankopplade med resten av kroppen. Och hur kvinnan kan säga precis vad som är fel o vad som ska göras åt saken! I början kändes det som hokus-pokus, men som sagt.. allt stämde ju. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0