Fel laserhall

Jag höll på att göra nånting riktigt klantigt. Ringde häromdan och bokade in oss på laserhallen, hittade telefonnr och hemsida på internet. Jag var helt säker på att laserhallen i stan flyttat in till Nacksta, tillsammans med gocarten o allt annat. Så jag sa till alla att "vi ses i Nacksta". Igår frågade en kompis om det var i stan eller Nacksta, så jag dubbelkollade, bara för att. Det visade sig att jag bokat i stan :P Dit vill ju inte jag :D Så vi fick ringa och avboka i stan och boka in oss i Nacksta istället, som tur var fanns det ledigt. Det hade kunnat gå riktigt galet där ;)

Igår var det kaos på restaurangen, jag var tvungen att säga nej till flera som ville boka bord, tyvärr, vi har fullt. Testade att ta in några dropin lite senare på kvällen. Alla bokningar fick precis plats, men placeringarna blev ju lite sisådär :D En ny tjej började iaf, Angelica. Hon var jätteduktig! Hon ska börja "på riktigt" i mitten av okt. Detta var bara en provkväll. Helt otroligt att hon inte blev avskräckt.. "blir det inte värre än såhär så är det lugnt", sa hon typ. Jajaja.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0