Önskelista

Ok, än så länge önskar jag mig ett refillkort på 200:-, och en D-sträng till gitarren (tror det är D, den tredje tjockaste/"mörkaste"). Tänkte börja klinka lite igen, såg att en sträng gått sönder.. Taskigt läge.

Igår var jag ledig, förutom skolan då. Efter skolan gjorde jag och Emilie lite lunch hos mig. Sen åkte hon hem, och jag åkte till Birsta med S och N. Halv fem var det dags för afro (härliga afro!), sen gick jag och handlade lite. Gjorde paj med Tea, innehållande broccoli, fetaost, paprika och soltorkade tomater. Gött! Skulle göra en morotskaka också, men vi orkade inte.. Jag bakade bullar istället. Glömde pensla dem innan jag stoppade in dem i ugnen, så hälften av bullarna blev lagom bruna o hälften blev bara halvklara. Men men, what to do..
Har bakat lite mer idag :) Kokoskakor. Tänkte göra chokladsnitt också (eller vad de heter), men margarinet tog slut.

Och, jag hatar att leva i ovisshet! Det är det värsta. Stöt inte bort mig, prata med mig, snälla. Dela allt med mig.
Trackback
RSS 2.0