Sommarvärmen fortsätter

Hela helgen har det varit varmt, men igår var det ruggigt och ca 6 grader. Idag kom värmen tillbaka, och enligt smhi ska det bli soligt resten av veckan också! Mig hittar ni alltid på stan ätandes lunch eller en glass.
Imorrn har jag halvt tagit ledigt på kvällen (det kommer ett stort sällskap kl 20, då måste jag nog hoppa in några minuter), så det blir grillning på min uteplats här i stan! Alla som vill är varmt välkomna :) Mysigt att kunna göra något på kvällen, som andra normala människor med normala scheman. För ovanlighetens skull är det andra som jobbar imorrn, bara för att jag är ledig. Men eliten kommer alltid, eller hur? :)

Hoppas på mc-åkning på fredag, när det är röd dag. Vi kanske tar en långtur och lunchar långt borta, typ, höga kusten. Hehe. Får se vad som händer och fötter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, sista juni, vet inte! =( vi får se hur det går med allt... kanske blir kvar också, det vet man aldrig!

Jag tycker ni ska ta en långtur söderut. =) Vi ska fiska så vi kan grilla firrar om ni kommer..o om jag har fått nå =P

2009-04-30 @ 07:36:10
Postat av: Tulay

Passade nån av klänningarna?

2009-04-30 @ 07:58:44
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0