Jag kom in!

Yess, då ska jag alltså plugga i höst. Beteendevetenskap, på distans från Härnösand med några fysiska träffar per termin. Jag har inte fått några inloggningsuppgifter, så jag kan inte kolla schema osv än, men det blir säkert bra. Hoppas jag får uppgifter imorrn så jag inte missar nått som händer på måndag. Ja, det visar sig väl.

Idag när jag varit o handlat plockade jag in varorna i kylen. Helt plötsligt ser jag ett kryp, 1,5 cm stort, med två klor på stjärten, på insidan av kylskåpsdörren! En tvestjärt, I guess! Jag blev livrädd, skrek till, och börjar till o med skaka när jag skulle vifta bort den. Jag la den mellan lite hushållspapper o den kröp hela tiden upp mot mina fingrar. Det var det läskigaste jag sett! Jag som har varit i Asien med kackerlackor på middagsbordet o i sängen, det var ingenting jämfört med tvestjärten! Det måste vara klorna som skrämmer mig... Ufffff. Det kliades på hela mig resten av dagen! :P Hoppas det inte blir invasion bara.



Tur för mig att jag inte fick nån skärpa, det gör händelsen lättare att glömma..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis!!! :) Kanske vi ses i härnta! :D

2009-08-28 @ 02:09:23
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej

Hittade just en tvestjärt i köket :(

Har knappt sett nån tidigare i hela mitt liv. Läste i Dagbladet att tvestjärtarna är ett problem i Sundsvall i år......

2009-08-30 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0