Brillbilder!

Okej, jag lägger upp varsin bild på mina nyhämtade brillor. Kom precis från spinning och minst 15 graders kyla när jag tog dem, så ni får tåla mina rosiga kinder :P Klippte mig ju också, det blev bara toppning, ingen drastisk förändring där inte.



Vilka är bäst?! Vänster eller höger? Jag har redan köpt dem (ta 2 betala för 1 ;P), så våga inte säga att några är fula eller att jag ser ut som en geek, för jag ser faktiskt tokbra i dem. Är det såhär bra man SKA se? Vilken lyx! :D

Tänkte avrunda med en mening från en gammal lärare på högstadiet (som faktiskt VAR väldigt geek), han menade att han inte ser BRA ut i glasögonen utan att han ser bra UT! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad kallade vi honom...Flugan? :D

2009-12-18 @ 13:33:18
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha..ska ni inte ta å sälja din lägenhet, eller skaffa något gemensamt? :)

2009-12-18 @ 14:36:17
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Per-Anders

Du ser ut som en riktig beteendevetare i de där glasögonen. En sån där klok person som säger kloka saker när man är psyksjuk.

2009-12-18 @ 18:03:15
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: Malin

Dääär är tina, skriker Emma när jag visade kortet för tjejerna =)

...jag fick strips av hon...så söt hon är :)



Jättefina brillor, jag gillar den till höger bäst (liknar dem jag har själv) Men du va snygg i båda!

Jag längtar tills jag slipper mina, men gruvar mig för operationen...

2009-12-18 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0