Rimma simma trimma limma dimma

Nu har jag bara några små klappar kvar, får springa på stan o köpa dem imorrn. Jag har iaf skrivit rim ikväll till alla jag ska ge julklapp till, kul jul.

S mamma kommer kanske imorrn. Vi är inte säkra än, för hon ska gå på ambassaden imorrn o förhoppningsvis få visum, hon har iaf bokat ett flyg redan. Det blir spännande att ha henne med på julafton. :)

Idag bestämde jag mig att köpa en fläkt till min lägenhet ändå. Den dyraste designfläkten. Tänkte unna "mig själv" det i julklapp, eller nått. De säger ju att blir stor skillnad med ventilationen och kommer höja värdet på lägenheten, och jag tänkte försöka sälja den andra fläkten. Så ifall nån vill köpa en rostfri kolfilterfläkt, tror det är Electrolux, hör av er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0