ST-epoken är slut för i år

Mitt ST-abonnemang gick ut i oktober, men tidningen fortsatte att komma tills jag ringde och sa upp den (ca 1 månad extra). Jag fick en slutfaktura på extramånaden, men tidningen kom ändå, varje dag förutom på söndagar. Jag ringde dem en gång i veckan och påminde att jag fortfarande fick tidningen, och varje gång sa jag att "det här blir sista gången jag ringer!". Trots detta fortsatte jag att ringa (4 ggr åtminstone), och i onsdags väntade ingen tidning i postinkastet längre. Nu ångrar jag lite att jag ringde den sista där gången i måndags, men rätt ska ju vara rätt, nästan synd att jag är samvetet själv.. Fick dåligt samvete varje dag när jag läste ännu en gratis tidning, så jag gjorde nog mig själv en tjänst ändå.

Idag har jag köpt första julklappen. Nu är det bara resten kvar. =) Har även skickat in andra blogginlägget till skolan, började återigen vid 21-tiden på söndag kväll pga. lunchjobb tors & fre, ingen ledig kväll sen i tisdags då jag hade partyliteparty, och skjuttävling med S hela lördagen före jobbet. Pizza hann vi också med, yummiiiee :) Jobbade förresten ensam i lördags kväll, på en fullsatt restaurang. Kände mig lagom duktig efteråt som överlevde kvällen, phuuui!

Någon har saboterat vår vindrutetorkare bak på Volvon inatt, den är helt söndervriden, bara att byta. HIMLA NÖDVÄNDIGT, God Jul på er också.. 

Trackback
RSS 2.0