Hemtelefon

Jag har precis kopplat in min hemtelefon. Första gången jag har ett eget hemtelenummer. HUR MÅNGA VUXENPOÄNG HAR JAG SAMLAT IN NU? :P Volvo och hemtelefon. Ojojoj, poängen bara rusar iväg (känns dock lite mindre vuxet med ip-telefoni som jag har, dvs en siffra mer, men telefon som telefon).
Var även på kulturmagasinet o lånade barnböcker igår. Plus att vi var på banken och ska ta ett boendelån. På torsdag blir det klart med billånet iaf. Vi hade skrivit lite fel siffror när vi ansökte, t.ex hade vi räknat våra hyror inkl lån ist för bara hyran, så bankkillen kunde inte få ihop att vi har sammanlagt 8000 i hyra och ändå kan köpa mat, när våra egentliga hyror är på 4900. Lite skillnad :P så nu ska det säkert gå bättre. Jag undrar hur mkt vi kommer få låna... Usch, det är jobbigt att vänta. Vi ska kolla på en jättefin lägenhet uppe vid Sidsjön imorrn. Tyvärr är den både rätt dyr o med rätt dyr hyra.. Men vi får se hur det känns :P



1. David ligger. 2. Tea ligger. 3. Det söta paret.. plus Tea ;)

Trackback
RSS 2.0