Snart alla hjärtans

Vad ska alla göra på alla hjärtans dag? Själv ska jag jobba, och det har jag gjort de senaste åren. Har aldrig riktigt firat den dagen med "någon", så därför saknar jag egentligen inget. Alla säger att det är så klyschigt och att man kan fira sin älskade de resterande 364 dagarna på året också, men ändå har vi fullbokat på restaurangen varje år, "2 pers, 2 pers, 2 pers..", oavsett om det är en lördag eller en tisdag. Så ser det ut. (förresten kanske jag är med i Dagbladet, en kille ringde o ställde några frågor till mig igår. Säg till mig om jag är med:P)

Innerst inne tror jag att alla vill bli uppvaktade den 14:e, och jag kan erkänna att det vill jag också, innerst inne. Man säger att man inte bryr sig, men det är klart man gör. Det är ju en speciell dag för hela världen, därmed inte sagt att man inte kan fira varandra alla andra dagar också :) De som inte har någon att fira med vill ändå göra NÅNTING speciellt, kanske umgås med familj och vänner. Det går inte att undvika den dagen helt liksom. Men jag är ju sån där, ganska klyschig ibland :P Är du en sån som går ut och äter, lagar en fin middag eller gör nått annat mysigt, eller är det nån som bara går igenom dagen som vilken annan dag som helst?

Förresten var min namnsdag den dagen, men de tog bort Tina helt ur almanackan, så jag vill fortfarande bli firad på alla hjärtans dag! :D
Det är tur att min karl inte läser min blogg, annars skulle han nog få prestationsångest just nu. Vi har ju sagt att vi inte ska fira nånting den dagen :P

Kommentarer
Postat av: Carina

Lita på din mamma......





Kram - din mamma



2009-02-12 @ 20:16:31
Postat av: Anna

Hej Tina!

Vår allahjärtans dag kommer att suga! Jag vill ha en blomma.. eller en middag... eller nåt annat guligt! men icke, min karl "jag stödjer inte sånt kommersiellt tjaffs" Ahhh jag kommer vara sååå suuuur! men men...jag är inte bitter.. tänk på barnen i Afrika..

2009-02-12 @ 21:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0